Tävling!

Det är helt galet vilken finfin tävling jag kommer med nu!

Jag har fått chansen att lotta ut hela 3 par örhängen.
Handgjorda av ByHovland, 14mm i diameter helt i silver, med valfri text och vädet är ca 500:-/paret!



ByHovland är stilren nordisk design som tillsammans med kärleksfulla ord eller dina älskades namn, blir till tidlösa silversmycken och namnsmycken.

Alla smycken är formgivna och tillverkade för hand i deras egen ateljé. I sortimentet finns ett stort utbud av dam smycken , herrsmycken och barnsmycken – som passar både till vardag och fest. ByHovland grundades 2007 av Mia och Joacim Hovland och är idag en av Sveriges största inom namnsmycken på nätet.

Kommer ni ihåg när David fyllde 30 år och jag hade sånt besvär med vad jag skulle ge honom?
Jag surfade runt överallt och sökte inspiration och helt plötsligt hamnade jag på en hemsida som gjorde gudomligt fina smycken, även för män och jag var såld!
Sen när det var dax för min fina svägerska att fylla 18 år så fanns det ju lixom inget annat att tänka på utan jag beställde hem ett presentkort och Evelina har beställt ett supersnyggt, alldeles eget halsband!




Nu kan du tävla om ett par örhängen hos ByHovland.se

Gå in på deras hemsida för att se deras namnsmycken och hitta rätt svar på tävlingsfrågan.

Fråga: Vad hette företaget när det startade 2007?

1. För att delta Skriv ditt svar och vad du vill ha för text på dina örhängen om du vinner, namn, mejladress &  bloggadress (om det finns) i en kommentar till detta inlägg. Det gäller ALLA tävlande.

2. För extra vinstchanser så vill jag att ni tipsar om tävlingen på er blogg. Glöm inte att klistra in en länk i er kommentar om ni gör det så jag kan se att ni tipsat om tävlingen. (OBS! Ni måste fortfarande ha svarat rätt på frågan under punkt 1 för att kunna vinna).

Tävlingen avslutas fredagen den 27 april kl 12.00
 

Ps. missa inte ByHovland på FB www.facebook.com/byhovland med nyheter och tävlingar.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag tar bort kommentarerna efterhand dom kommer så det inte blir så lätt att hitta rätt svar på frågan ;-)

2012-04-20 @ 08:03:34
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0