God fortsättning!

Jag har haft en helt underbar jul!! Massa fina klappar, Albin har vart jätteduktig och dessutom fick vi sovmorgon idag!!

Av min helt och hållet galet underbara man har jag fått mig en ny digital systemkamera!! En Nikon D80 och 2 objektiv med en 3 timmars kurs i hur kameran funkar! Dessutom fick jag en bok av mamma och digital fotografering och en av brorsan och digital bildbehandling i Photoshop!! Jag ska så lätt ha med mig kameror, datorn, böckerna och phoshop upp till Trysil!!

I går började vi dagen hemma, sen åkte vi till David mamma där det var mat och julklappsutdelning!


Efter det åkte vi hem så David fick duschat och bytat förband (det blöder som sjutton nu för tiden, ska de det?) och sen tog vi med oss morbrorn och åkte till mormor och morfar. Albin somnade i bilen men vaknade när vi kom fram så mormorn fick dansat lite med honom tills han somnade och så fick han sova till halv 4. Vi fikade och kollade på Kalle och sen vid halv 6 var det dax för mat, Lutfisken!

Efter lutfisken var det ju en stunds väntan på att tomten skulle komma...


Men sen kom han!! Albin blev helt förskräckt och höll sig krampaktigt fast i morfarn, men han är ganska modig så efter att ha tittat på tomten en stund och insett att han nog inte var så farlig så hjälpte han glatt till att dela ut klappar! Pappa hade som vanligt fullt upp med att samla ihop papper, snören och kartonger efter alla vi andra som river upp klapparna som tokar!




Nu tror jag att jag att jag ska ner och hänga upp tvätten, lägga i en ny maskin och åka bort och gosa med min son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0