Mamma Mia!

Jag har liten tid för mig själv!!

Nu sitter jag i soffan, men laptopen i knäet, en kopp te och 2 ostmackor bredvid. Sikken lyx!!

David tränar och Albin har äntligen somnat så då hamnade jag här och vad passar bättre än en repris av Mamma Mia, The movie. Pappa fick filmen (han är med i en filmklubb) i fredags och i söndags tog jag och David med den hem och kollade på den och den var kanonbra så nu sitter jag kollar på den igen...

Annars idag har det inte hänt så mycket, i förmiddags var jag och Albin ute på en promenad, hamnade hos mormor en sväng och tog en kopp te och sen nu på eftermiddagen har jag jobbat. I morrn jobbar jag hela dagen så då blir det nog inte så mycket bloggat...

På torsdag ska David opereras så helgen blir lugn.

Nu ska jag återgå till Dancing Queen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0