Gääääsp...

Jag är sååå trött nu, ögonen går i kors på mig så jag tänkte bara titta in här i bloggen så ni vet att jag lever, sen väntar min varma goa säng på mig!

I går jobba jag hela dagen lång, Albin var hemma med pappan för farmor var i Stockholm på galej med sina vänninor.
Idag börja jag 7!! Så tidigt har jag inte börjat sen innan jag fick Albin, någon gång i juli -06 så fatta att det är befogat att jag är trött! Jag har fått lära mig lite andra grejer på jobbet idag, jag ska nämligen ta hand om öppningen varannan helg, ska bli skoj som attan!

När jag slutat kom Albin och David och handlade och som vanligt så hade vi ingen aning om vad vi skulle ha till kvällsmat men oj oj oj va bra det blev tillslut. Vi hade en del bra grejer på extrapris som vi var "tvungna" att ha (kycklingfilé och köttfärs till frysen...). Till kvällen bestämde vi oss för att göra pepparbiff med potatis och bearnaissås men jag är inte överförtjust i såndär pulver/färdig sås så jag gjorde rotfruktsgratäng när jag kom hem och upptäckte både palsternacka och morötter i kylen. När maten nästan var klar och dte luktade ljuvligt i köket så kom David upp med en flaska vin som vi har smuttat lite på. ¨

Nu snarkar mina pojkar nog gott däruppe för David gick upp med Albin för en halvtimme sen och han har inte kommit ner så han har nog somnat där han med.

I morrn ska jag jobba 14-18.30 och på förmiddagen ska vi upp till Lampis och fixa lite nya lampor och så ska Albin kolla på tomtarna med förstås.

Nähe, nu väntar sängen för mig med!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Slå en signal till Krille, han följer nog med. Vin ikväll! Firar ni nåt? ;-)

2008-11-29 @ 20:35:35
Postat av: Anonym

Lycka till på Lampis i morgon. Mycket folk skulle jag tro. Är så glad att jag inte jobbar.

2008-11-29 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0