Mysdag!

Idag har jag och Albin haft en mysdag hemma. På morgonen kom Camilla och David och åt lite frukost och sen lekte pojkarna hela förmiddagen och jag och Camilla fick pratat massor!


Albin och David

När dom hade åkt så somnade Albin ganska omgående och jag passade på att skriva ut, skriva på och skicka iväg massa papper som rörde förening. När Albin vaknat så sprang han runt här hemma och städade, det är helt otroligt vad dom små liven ser hur vi vuxna gör...



Ser ni hur han torkar ner "smulorna" i sin hand??

Efter städandet så åkte vi bort och handlade och sen åkte vi hem igen och började med maten, jag har god hjälp ska ni veta, min egen lilla skåpsråtta som skruvar av alla korkar, luktar och i ett och annat fall smakar, men det gjorde han bara en gång och det var visst på chilipepparn, så nåt mer smak på kryddor blir det nog inte för han tyckte det gjorde ont!



Ikväll har David jobbat sent så jag och Albin bestämde oss för att dippa lite grönsaker!



Nu ska jag slänga mig in i duchen och sen ner och kolla på House!
I morrn ska stygnen tas!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har han börjat hjälpa till med städningen nu också? Så bra, jag som alltid måste julstäda så noga... :-D

2008-11-18 @ 21:19:54
Postat av: johanna

hej, denna veckan har jag väldigt svårt att få tid till fotografering, gabriel jobbar långt borta och jag e beroende av mammas hjälp med körande mm mm men vi kan väl kolla nästa vecka, ursäkta ja inte svarat innan... mvh johanna

2008-11-19 @ 08:53:30
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0