Ont i hjärtat...

Jag har precis vart och lämnat Albin hos hans farmor och han blir så ledsen när jag ska gå, det gör så ont i hjärtat!! Han brukar aldrig gosa och så men när jag tar på mig jackan så kommer han gråtandes och ska sitta i mitt knä med ansiktet in i armhålan...

Jag vet ju att det brukar gå över efter en liten stund och dom hittar på massa skoj, men det är ju så jobbigt att han blir ledsen. det problemet har vi inte när vi lämnar hos mormor, däremot har vi problem med att få med honom hem, oftast blir det ett jäkla liv när David hämtar honom där.

Farmorn skulle ta med Albin till frisören idag, det är på tiden! Albins hår har klippts av min moster Laila, men nu är hon sjuk och orkar inte med det men vi hoppas att hon frisknar till så vi kan komma och hälsa på!

I kväll ska David ut med lite sidvagnsfolk så jag får hämta Albin hos farmorn efter jobbet. Farmorn ville att han skulle sova där, men jag vill gärna ha hem min älskade unge till kvällen. Jag börjar 7 i morrn, ska få lite extra arbetsuppgifter på lördagarna (chefen ska dra ner lite) så jag ska börja 3 timmar tidigare och ta hand om mejeri, baka bröd och öppna. Så David får hålla sig i skinnet, (jag föredrog att han kanske skulle köra, men han bara fnös åt mig), Albin brukar ju studsa upp i god tid, då vill det till att han är pigg....

Nu ska jag strax bort och jobba, vi har massa smörgåstårtor att göra, och jag gissar att det faller på min lott att göra dom idag, Gitte gillar bättre att plocka varor och jag gör gärna tårtorna!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev lite snöpligt på jobbet idag, med sjukhusbesök och allt. Har du ont nu när bedövningen släppt?

2008-11-14 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0