2-års kalaset avklarat!

Igår var det en hektisk dag, massa som skulle donas med innan kvällen. Jag fick i alla fall bakat bröd, städat, dukat och lite till innan David kom hem, då körde han bort till Sylvie och hämta tårtan och på vägen lämna han av Albin så vi fick städat i fred en sväng. David tog hand om alla golven medan jag gjorde pajerna, salladen och sista röjet.

vid 18.00 på kvällen kom alla och dom hade ju med sig massa paket, Albin fick
x Trampetraktor med släp av mormor & morfar
x Kaffeskedar av mormor & morfar
x Formar till play doo leran av mormor
x Stor bondgård av mormor, morfar & Morbror
x Motorsåg av faster & farbror

Han har ju redan fått massa grejer av farmor och farfar,
x Vinterkängor av farfar
x Fleccefodrat regnställ 2-del av farmor
x Vinteroverall av farmor
x Underställ, mössa, vantar av farmor
x 2 collegetröjor av farmor
x Traktor med släp och en bok av farmor

I morse när Albin vakna och man kom ner i köket så är man så glad att man tog hand om allt igår, för det är ju roligt och trevligt med kalas men väldigt skönt när dom är slut...

Idag ska jag iväg och jobba en sväng och det gör mig faktisk ingenting för jag har vart ledig så mycket i denna veckan att lite extra inkomst är inte fel...

Tog ju såklart massa kort igår (med vår lilla kamera, därav kvalitén...) och här kommer några

 

   

 

 


Sist men inte minst, en bild på Albin i sina nya boxer kallingar och en bild som vi tog häromdagen när vi var ute och promenerade i samhället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0