Busfabriken!

Idag har vi vart på busfabriken och vi har busat ska ni tro!! Roligast var ju helt klart att komma hem och hitta en bild som jag tog på Anna och Ella när dom åkte en totalt livsfarligt rutschkana för första (och sista) gången, som jag skratta!!


Du får väl hämnas på mig...

Vi kom dit med en gång när dom öppna (10.00) och vi käkade lunch vid 12, sen fick dom leka lite till innan vi åkte hem och Albin somnade gott i bilen.

  
  
Ella blev lite arg mitt som det var, Albin ville trösta men det gick inte bra... Men efter lite lunch så var dom kompisar igen!
Överst har vi Albin på det han gillar bäst, en sparkcykel...

Efter Halmstad så åkte jag och lämnade av Nuss hos mormor medan jag åkte ut till Tångaberg och fotade en väldigt söt liten tjeja som heter Alma. Har frågat Almas mamma om jag får visa några bilder här på bloggen och får jag det så gör jag det senare.

Nu ska jag ner och kolla på CSI med min kära man!

Kommentarer
Postat av: Anelt na

Hahahahahahaha!!!! Kan inte sluta skratta!!! Jag ser ju helt skräckslagen ut!!

Vilket jag i och för sig var.....

2008-10-27 @ 22:55:06
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Anna

Oops, namnet blev ju inte riktigt som det skulle där...

2008-10-27 @ 22:56:24
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: johanna

skicka gärna bilder till min mail. [email protected]



ja ringer dig på söndag kväll... mvh johanna

2008-10-28 @ 07:41:58
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0