Fullspäckad dag!

Idag är vår kalender fullspäckad! Vi har ledigt nu på morgonen i några timmar men vid 10 ska jag lämna Albin hos mormorn en sväng medan jag och David ska till banken och sen till revisorn. När Albin sovit och ätit (sover gör han förhoppningsvis hos mormor) så ska vi ge oss ut till Martina i västra Derome och kolla på alla djur (fiskar, hundar, katter & marsvin), fika och bara umgås, det händer allt för sällan!

I kväll ska jag på styrelsemöte och David ska träna om han kan få morfarn att passa/lägg Albin ikväll, så vår dag är som sagt fullspäckad. I morrn, på lördag och på söndag jobbar jag så bloggen kanske kommer vara dåligt uppdaterad nu i några dagar. På fredagkväll ska vi dessutom hem till en av mina jobbarkompisar på mat, jag ska hjälpa dom lite med deras dator. På lördag blir det nog lite mat hemma hos mormorn och morfarn...

Nu ska jag ägna min son lite uppmärksamhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0