Frukost ute!

Idag fick Albin sin frukost ute på en frigolitbit, så gulligt!

    
Fralla och en Vie kids shot!



Så här ser det ut i nuläget, sen kommer då betongbilen i veckan!








Albin spanar på fåglarna som flyger!

  
Pappa bad mig ta kort på äppelträden i deras trädgård, dom har 3 stycken och det är maximal utdelning på alla tre så om någon vill ha äpplen så är det bara att hämta på Wallmarksvägen!




Albin fick en finfin fleecefilt av sin farmor!
Fast igentligen var det så att jag blev helt såld på filten när jag fick syn på den och då sa snällaste farmor att den kan Albin få, jag kan köpa en ny!



Mitt PartyLite skåp... Börjar bli överfullt...


Älskade, älskade kisarna mina, ligger och tar igen sig på Albins säng!

Bäst att gå se till att få Albin i säng nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina kort på Albin och äppelträd. Sicken Asta va, till att ha gömt sig! Kunde ju gått illa...

2008-09-21 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0