Nana nu...

Dagen har avlöpt hyfsat smärtfritt, med nässpray och Alvedon nära till hands så har det gått bra, Albin och mormor hade haft det toppen dom med och nu sover han som en liten prins i sin stora säng. Jag satt och kolla på den nya serien på 4:an, oskyldigt dömd tror jag den hette och David skulle ju då tvunget kolla på någon annan kanal så han fick vackert gå ut och sätta sig i köket. Sen hörde jag bara hur han pep upp för trappan och när jag kom upp så låg han redan i sängen och så titta han på mig och sa "jag somnade på stolen, inte skönt!" Nu susar han skönt han med, och Kajsa ligger brevid och drar världens stockar!

Jag tog några bilder innan på mina vackra pojkar i soffan som jag måste få visa!







Nähe, nu ska jag nana, en ny dav väntar på mig imorrn och om jag känner min son rätt så börjar den tiiiidigt! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fina kort på gossarna! Vi har haft så skojigt idag, Albin och jag. Byggt med "riktiga" legot, dansat, fikat o doppat...

2008-09-24 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0