Jag lever!

Undrar ni vart jag tagit vägen så är jag bara hemma och målar... David bytar fönster och jag går efter och målar salning och foder. Albin har sovit hos mormor & morfar i natt och jag och David har legat på varsinn madrass på golvet (alla saker är inplastade...) men vi var uppe med tuppen och nu är allt färdigmålat, som jag kan måla, det fattas några foder och lite MDF så jag ska ta Davids bil och åka till Byggmax och hämta mer nu men först ska jag åka hem till mormorn och hämta min gullunge!


Kommentarer
Postat av: tippen



Tack for fina kort igen! skont att fa sa mycke gjort nar det ar sa fint vader. Det ser ut som Pysen behovde en liten gostund alldeles sjalv med sin matte. Var det pa Ostero det var sa manga vitsippor tro?

2009-04-13 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0