57 Nord i Läjet...

Fick sig ett litet besök av oss i kväll, för när vi äntligen kom hem från Uddevalla efter förseningarna jag skrev om nedan så var jag inte det minsta sugen på att laga någon mat så vi bara vände i dörren och åkte till Läjet.

Pappa David bjöd med oss på fin restaurang och vi åt fisk alla 3, verkligen supergott och inte så dyrt som vi väntat oss faktisk!



Nu sover alla i huset och jag tänkte göra desamma. I ska vi ha styrelsemöte med SCF på eftermiddag så vi får se vad vi tar oss för under dagen...

Kommentarer
Postat av: Eva

Dom har helt ljuvlig mat på det stället. Ser att Albin fick såna där goda smörslungade färskpotatisar, mums.....

2009-08-15 @ 22:46:02
Postat av: Jonas

Ja så ni gillar fisk, här ligger 20 kilo hälleflundra, lite torsk, sej, lubb, långa osv osv i min frys. Bara att fråga om ni vill ha jag kommer inte hinna äta upp allt. :)

2009-08-17 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0