Personalfest!

I går hade Roland & Siv ordnat personalfest för oss anställda med respektive. Först var det mingel i deras trädgård någon timme med massa tilltugg och dricka, sen cyklade vi allihopa ner till Lanternan i Björkäng och åt Pizza. Naturligvis var det tvunget med karaoke (i detta fallet Singstar!), det verkar vara nåt som är ett måste på våra personalfester...

Jag som då fick äran att öppna butiken med bakning, mejeri och allt annat som hör till, tänkte noga på detta redan igår och drack bara 2 öl och kunde i stället roa mig åt alla dom andra och det var kul ska ni veta! Jag har samlat en liten del här i denna filmen, varsågoda och njut av skönsång!




Några fina bilder fick jag oxå till!




Eftersom vi cyklade igår så fick Albin vara hos morfar på kvällen och natten (mormor kom hem när hon jobbat klart) så det var lite ensamt när vi kom hem vid midnatt i går efter en helt underbar cykeltur! Det var så skönt ute, jag tog på mig en tröja ovanpå min knälånga, axelbandsklänning i bomull men den fick jag lägga i cykelkorgen efter en stund för det var så skönt ute! När klockan ringde vid 7 i morse var jag en aning trött faktiskt men det ordnade till sig den med och på jobbet var det lugnt, tror de flesta var hemma och tog tillvara på värmen och det faktum att det inte regnade!

Nu väntar jag på att David och Albin ska komma hem, dom skulle iväg och hämta en ställning och när dom kommer ska vi grilla hamburgare. Hamburger brödet var slut men jag köpte tunnbröd, får se om det kan funka...

I fredags skulle jag jobbat men när jag klev ur sängen på morgonen gick det inte att stödja på foten alls så jag ringde Roland och sa att jag kommer men jag får lov att sitta i kassan idag för jag kan inte gå men då tyckte han jag skulle stanna hemma och vila så jag var fit for fight för helgen i stället så jag bredde några mackor och åkte till stranden med Albin där vi mötte Anna, Noa, Ella, Simon, Jakob och senare kom även Eva & Anders!

Så här såg det ut!



Nu kom pojkarna mina!

Kommentarer
Postat av: Anna

2009-08-09 @ 23:29:24
Postat av: Anna

Hoppas verkligen INTE att det var sista strand-dagen för i år!!

2009-08-09 @ 23:30:39
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0