Söndagsmys...

Det kan man nästan säj att vi haft idag. Jag fick lite sovmorgon idag, eller jag fick ligga kvar i sängen till strax efter 7, det är nämligen stört omöjligt för mig att somna om när grabbarna är där nere, dom för ett jäkla liv!

David och Albin gick ut tidigt, med regnställen på medan jag dammsög, tvättade sängkläder, åt frukost och duschade, sen blev vädrat bättre, lagom till jag skulle hänga ut mina nytvättade lakan! Albin kom in och hjälpte mig förbereda middagen. Vi skalade potatis & morötter, brynte köttet och hällde på lite vatten så det fick sjuda lite medan jag gick upp och la honom för en luten nap.



Nu har vi ätit och pojkarna har gått ut igen, jag har röjt av allt, fixat alla papper jag ska ha med mig till mötet i eftermiddag och tänkte gå ut en liten sväng innan jag ska åka. Jag har tagit upp fika, laddat kaffebryggarn så alla pojkarna har nåt att smaska på när jag är iväg.

Fick fixat ihop en film med blandade små filmsnuttar oxå (blir du glad nu Laila?)





Nu lämnar jag bloggosfären för idag!

Kommentarer
Postat av: Laila

Det vet du,jag älskar när jag kan sitta och titta på bilder och filmer!

2009-08-16 @ 16:39:27
Postat av: Daniel

Så dutkigt hjälpsam han e!

2009-08-17 @ 21:59:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0