Trotsar regnet...

Albin bryr sig verkligen inte om lite regn!


Han var ute hela långa förmiddagen och fångade sniglar medan jag var inne och tvättade (3 maskiner!) och röjde undan. Då och då ropade han på mig och jag var ute i ösregnet och hjälpte honom med sniglarna som han inte nådde (tex ett 20-tal i komposten...). När mamman tyckde det räckte med regn så kom han in och hjäpte mig med kladdkakemuffinsen som vi ska ta med till Hamra i eftermiddag när vi ska leka med Ella, Noa & Anna!



Nu sover barnet och jag ska hänga upp sista maskinen tvätt innan det är dax att väcka min lilla sjusovare och äta lunch!

Idag skickar vi alla våra tankar till vår älskade Mor/Svärmor/Farmor som opereras nu i eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Laila

Härliga regnkort!regn kan vara skönt ibland om man har regnkläder på sig, och fångar sniglar,på tal om farmor såg ja henne i går förmiddag.

2009-08-04 @ 18:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0