Blandat...

Rubriken sammarfattar dagen ganska bra, men det har vart en lugn dag, såhär på söndagen!

Vi fick nästan lite sovmorgon, Albin väckte inte oss innan vid 7! Sen åt vi en riktig mysfrukost med tända ljus, fick ju tända andra ljuset i ljusstaken idag! Albin och David gav sig iväg upp till Åkulla efter frukost medan jag beställde lite foton och dom sista klapparna. Li kom på besök, hon hade vart på julbort hos några vänner som bor i närheten och så behövde hon skjuts hem så vi väntade bara in David (som hade bilen) och sen skjutsade jag hem henne.

När jag kom hem igen så väckte jag Albin som sovit i bilen och sen började vi på middagen, alla 3 faktiskt!
Eftermiddagen bestod mest av lek och bus, fika och lite pyssel. Louise kom och hämtade mig vid kvart i 4 och sen var det möte med SCF:s styrelse inne hos Robban i stan. Som vanligt var det ett givande möte med en hel del positiva besked och även en massa nya uppgifter för mig att ta tag i till veckan!

När jag kom hem var även pojkarna hemkommna från sitt lilla eftermiddags äventyr och vi gjorde en härlig smoothie till kvällsmaten med Yoghurt, Apelsin, citron, banan & mango! Vi hade även vörtbröd kvar sen igår så vi tog varsin äggmacka till det med innan vi satte oss i vardagsrummet, framför brasan och byggde med kappl!

Albin sover sen 8 och jag ska strax krypa ner bredvid David som redan ligger i sängen, han har nämligen, ÄNTLIGEN, fått tummen ur och koppla in tven i sovrummet!

I morrn blir det jobbe & dagis och sen på tisdag är det julavslutning med mamma-barn gruppen!


Kommentarer
Postat av: sofie fitness

hej!



Jag velar lite om jag ska lägga upp mer eller inte, men om du vill så kan jag maila den till dig istället?

mvh/sofie



ps: vilka fina foton du tar! jag är riktigt avundjsuk!!!

2009-12-07 @ 00:29:43
URL: http://mammaiform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0