Dan före dopparedan...

Äntligen är den här, julen!

Vi gick upp ruskigt tidigt i morse, eller gick upp och gick upp, vi låg och mös i sängen och kollade på tv till halv 7 (vaknade vid halv 6...). När klockan var 8 var vi rastlösa som få så vi packade ner alla julklappar i sina säckar och tog med allt ut i bilen och åkte bort till mormorn och morfarn!
Morfarn hade visst vart ute och skottat, hallt som han är och mormorn fick Albin väcka när han kom.

Nu sover Albin gott nere på soffan och jag ska strax gå in i duchen för vi ska iväg efter middag. Albin ska klippa sig och jag ska ordna med morgondagens julhemlis...

Jag vet inte om jag kommer att uppdatera mer innan jul för i kväll är det uppesittarkväll hos mor & far och sen är det ju självaste julafton!


Kommentarer
Postat av: Malin

God Jul och ha det så mysigt med hemlisen!!!



kram

2009-12-23 @ 14:23:15
URL: http://femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Laila

God-Jul! och tack för kortet med den söta tomtenissen på!

2009-12-23 @ 16:19:17
Postat av: Nettan

GOD JUL! och tack för det jätte fina julkortet-



Kramisar

Nettan med familj

2009-12-23 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0