Svar på tal...

Fick en del frågor bland komentarerna som jag tänkte svara på!


Det verkar som om han tycker det är roligt att leka med vissa av dom andra barnen, han pratar om det ibland men inte så ofta som jag trodde.

På vår förskola är det bara en avdelning, barn från 1-5.

Har inte provat med vinkfönster men jag tvivlar på att det skulle funka för han är inte i det tillståndet att han vinkar när jag lämnar, han är verkligen helt förtvivlad

Bilen ställer vi långt från dagiset så det skulle nog tyvärr inte funka

Snuttefilten har han alltid med sig

Tyvärr är det ju svårt att undvika julledigheten eftersom dagiset stänger en hel del dagar.





Kommentarer
Postat av: Lisa

ta det bara lugnt, ju mer du stressar upp dig dessto värre blir det. min tanke är att han varit hemma alldeles för länge, han skulle ha lämnats när han var mindre, men det är ju min åsikt. alla barn gråter emellanåt, inget konstigt i det. fin blogg annars, trillade förbi bara!

2009-12-03 @ 14:43:34
Postat av: Malin

Loke har aldrig pratat om de andra barnen på förskolan, på sin höjd har han nämnt fröknarnas namn om man frågat vad han gjort om han har lekt med någon... Det behöver inte betyda att han vantrivs. É han ledsen hela dagen sedan?



Vad säger personalen? HAr de några tips? Känns som om ni behöver nåt "nytt" som liksom bara bryter "trenden". Ska fundera lite.

2009-12-03 @ 20:53:22
URL: http://femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Ullis

Det finns ingen dagmamma där ni bor? Ibland kan det ju bli mera familjärt.

2009-12-03 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0