Hjälpreda!

Idag har mamman haft en hjälpreda till nästan allt! Först fick jag hjälp att torka av golvet i köket (han putta undan allt så jag kom åt) och när vi var och handlade så var han jätteduktig, plockade bara ner det vi skulle ha och sprang inte iväg!

Vi gjorde en liten mellanlandning hos mormorn på vägen hem från affären och tur va väl det för mormorn låg fortfarande och sov!! Väl hemma så fick jag hjälp med maten innan han somnade så gott i min famn!


Nu har jag mannen hemma på lunch och strax ska jag väcka sonen som ska busa med farmor i eftermmiddag medan jag jobbar.

Ja, mamma, jag ser stavfelet uppe vid bilderna men jag orkar inte göra om hela bilden för det! Jag är helt enkelt lite för snabb på tangenterna!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur klarade du dig förut? Utan Albins hjälp, menar jag. Måste ju ha varit jättejobbigt! :-D

2009-02-24 @ 12:59:20
Postat av: Jennie

Du har blivit utmanad på min blogg.

2009-02-24 @ 20:22:10
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Charlotte! Nu e det dags för att fylla med härliga ljus igen i mitt hem! =) Jag vet vad det e jag vill ha, och har nog fortfarande katalogen kvar här hemma, men tänkte mest kolla om jag kunde lägga en beställning till dig? (har väl din mejl) om du hade tänkt att göra en beställning snart? Annars får jag vänta! Kram frida

2009-02-25 @ 13:10:46
URL: http://frida-fridasvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0