Igentligen inget nytt...

Men för mina trogna läsare är det väl bäst att titta in en stund i alla fall...

I går hände det väl inte så himla mycket, jag var ju på jobbet på eftermiddagen och sen när jag kom hem så åkte David iväg och jobbade lite till. När han kom hem så kollade vi på NCIS och House, Albin somnade vid 19 och sov till hela 6.15 i morse!

I morse åkte vi iväg till mormorn med Albin, och jag åkte till jobbet. Vid lunch åkte jag hem till mamma och där fick jag träffa Moster Laila, vilken positiv överrraskning! Albin och Laila hade busat, spelat fiskspel och sjungit.

När jag kom hem nu ikväll så hade vi fått en ny ytterdörr på framsidan och David och Morgan hade hunnit med en hel del på fasaden, det kommer att bli så fint, vårt lilla röda hus mitt i byn!

Som ni märker, inte mycket har hänt sen sist. Nu ska jag återgå till myset framför brasan och sen ska jag kolla på Grey's Anatomy, efterlängtat!

I morrn är vi lediga och vi hade hoppats på lite lek med Ella och Noa men Ella-Bella hade visst fått ögoninflammation så vi ska nog baka kanelbullar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kanelbullar! Det har jag bakat idag! Smaskens...

2009-02-18 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0