Tomt i huset...

Mamman längtar lite... Fast han hade ju sovit nu i alla fall men ändå. I morse ringde Roland på morgonen och sa att Inger var sjuk och undra om jag kunde komma tidigt så vi ringde farmorn och det var inga problem att komma lite tidigare. Jag och David pratade lite igår kväll om ifall Albin skulle sova över hos farmorn eftersom jag jobbar till tidigast halv 7 och börjar redan halv 7 på lördag morgon så nu sover hjärtat hos farmorn sin!

Han har aldrig sovit över hos farmor än så det var på tiden tyckte hon och dom har haft en fartfylld dag och han kommer säkert sova gott. Jag kommer i alla fall att längta till i morrn eftermiddag klockan 4 när jag kommer hem och får kramas med min son!

Hittade lite gamla bilder på denna datorn som jag satte ihop...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0