Phu!

Jag som skulle gjort i ordning kort, bloggat och visat er hur fin lilla Svea är idag...
Blir inget med det för Albin har vart helt omöjlig att få att somna idag! Vi började som vanligt vid 7 med tvättning,  tandborstning, blöja och pyjamas på och sen  släckte vi och drog ner rullgardinen på Albins rum. Han var så gooo, gick runt till både mig, David och morfarn (märker ni att jag kallar min egen pappa för morfarn jämt nu för tiden??) och gav pussar, kramar och sa gonatt, men sen bara gick det inte. David började, då ropade han förtvivlat på mig. Jag tog över, David och pappa gick ner och Albin ropar förtvivlat efter "Pappa". Jag tar med honom ner, sätter mig i soffan, morfarn åker hem och Albin ropar igen efter "Pappa". Albin får ligga hos David, men efter ca 3 minuter så ropar han förtvivlat på mig (vi ligger i sofforna bredvid varann...). Han får komma till mig, ligger still en stund men sen ger jag upp, frågar om han vill sova i sängen och det vill han så vi går upp. Där börjar cirkusen som slutar efter ca 40 minuter med att jag är i upplösningstillstånd!! Jag ropar på David (som är den av oss med mest tålamod...) som får ta över och nu ÄNTLIGEN sover han, efter lite mer än 2 timmars nattning idag!!

Jag har vart och fotat Svea idag och tänkte visat er hur det blev men som sagt satte Albins inte-sova-planer käppar i hjulen så jag får visa er dom bilderna i morrn!

Nu ska jag gå upp och lägga mig faktiskt med min Fotobok jag fick i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Malin

jaa du ibland har de helt enkelt bara bestämt sig!

2009-01-03 @ 09:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0