En fråga...

Jag fick en fråga angående vad det är vi bygger förnåt nu och det ska jag berätta!
Vi bygger ut garaget, det ska bli lager, kontor och fotoatelje!



Igår jobbade jag hela dagen och Albin var hos mormor och morfar! På kvällen åkte lilleman med mormor och morfar till gamlamorbror Liss i Grimeton och han hade en liten grävmaskin i trädgården! Lyckan var total!

I morse åkte vi till Martina och Lotus! Martinas mage har växt rejält sen sist och det ska bli såå spännande att se hur hon ser ut, den lilla, jag gissar att hon är gudomligt söt (som sin mor) och har massa kolsvart hår. Hon är nog inte så stor, runt 3 kg kanske och så kommer hon ganaska snart (bf 20 Aug).


På vägen till Martina så tog jag tag i mitt senaste uppdrag, fota församlingens 4 kyrkor! Fast jag tog såklart bara på en idag och då valde vi Spannarpskyrka, den tycker jag mycket om, den är så fin!



Jag hade tänkt ta på Dagsås med idag men när vi körde från Derome så hellregna det och det hade ju inte blivit några bra bilder...

Nu ska jag ut med lite fika till grabbarna som bygger för fullt därute!

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vad spännande med fotoatelje! Då kanske du snart ska sadla om helt och hållet...? Du är jätteduktig!

2009-07-30 @ 19:43:42
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0