Familjen Rastlös!

Det é vi det! När vi ätit kvällsmat var klockan "bara" 6 så jag frågade lilla famlijen om dom var sugna på att hitta på nåt sista timmarna innan Albin skulle sova och det var dom direkt på. Jag la fram lite olika förslag, promenad nere på stranden, lekplatsen över gatan eller kanske åka och kolla när brorsan tränar med Tobbe...
Undra vad hela familjen helt och hållet enigt röstade på?

Visst var det helt rätt gissat! Vi begav oss ut till banan efter jag ringt och kollar på pappsen hur banan var och hur många där va ute. Jag tog med mig gummistövlar & regnställ till Albin. Han skulle nog kunna bo på banan om han fick, han är snäll som ett ljus när vi är där ute!


Hade bara med mig lilla kompaktkameran så därför är bilderna inte vad dom brukar vara...

Jag har även passat på att "lära" mig hur man använder Movie Maker och såhär blev min egen, första, ihopklippta film, vad tycker ni?

 



Jag skulle såklart kunna bearbeta och klippa bort en hel del mer, men jag orkade inte med det idag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättebra, är det svårt?

2009-07-30 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0