Trött...

Så in i bomben är jag!
Gick och la mig med Albin igår och somnade säkert redan vid 9 och idag blir det ungefär samma.

Har jobbat hela dagen idag (och i går med för den delen) och ska jobba halva dagen i morrn, sen är jag ledig måndag och jobbar tis-ons igen.

Har ingen ork till någonting så jag lägger in några gamla bilder bara.


Morbror Coffe & Albin på BB



Denna bilden är tagen nere i Galtabäck för exakt 3 år sedan!



Min fina David våren -04



Våra älskade kisar, Kajsa & Pyzen, här ca 8 veckor tror jag


 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skojigt att se gamla bilder med.

2009-07-11 @ 22:40:40
Postat av: Emelie

Naw, tack =) Ja, ögonen och näsan är typ min, men håret, herregud, det är hennes pappas! ;) Får väl boka en fotosession hos dig när hon kan sitta =) Du är ju så grymt bra på att ta kort och är ju roligt att ha ett fint familjefoto =)

2009-07-12 @ 13:59:30
URL: http://mlimaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0