Ny kamera!!

Jag har väldens bästa sambo & son! Efter en inte helt lyckad dag på jobbet kommer jag hem och möts av mina två helt fantastiska killar som har ett paket till mig! Albin (som fömodligen har hjälpt till att slå in paketet) hjälper mig att öppna paketet och det tar ett tag innan jag fattar vad det är, en helt ny kompaktkamera!
En Nikon COOLPIX S220, en svart kamera på 10 mega pixlar!




Och inte nog med det. Dom har köpt en tillhörande kameraväska oxå den från Nikon!

Camera Case CS-S01


Jag är världens lyckligaste! Vilken fin överraskning!

Nu ska jag bara invänta Grey's anatomy och hoppas att det inte är så sorgligt som förra veckan, sen väntar sängen på mig och en helt ledig dag i morrn! Jag och Albin ska nog ge oss in till stan för att se om vi kan hitta en tavellist till alla Albins fina tavlor!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, han är inte så dum den dära David...

2009-06-03 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0