"Sjung om studentens lyckliga dar..."

Idag har Davids lillebror John tagit studenten och det har vi firat med utspringet på skolan och sen fest hemma i svärmors trädgård! Maten var utsökt och tårtan likaså, nu har vi kommit hem efter en hård dag och mamman sitter här och gäspar. Jag tänkte faktiskt gå ner, ta en kopp te och några knäckebröd och sen bara sätta mig i soffan och vara!

I morrn jobbar jag hela dagen lång, på lördag har jag en bröllopsfotografering (håll tummarna för vädret!) och sen på kvällen har vi en liten "sidvagnsfest" här hemma i trädgården (där spelar inte vädret någon roll, vi har tält och massa mysljus!).

Nähe, nu har jag gäspat klart för idag men jag sak visa er lite bilder från våran dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0