Jobbehelgen är äntligen över!

Ja, fy sjutton va gott jag kommer somna efter Beck, har jobbat som en tok hela helgen!

När jag kom hem var det ingen hemma i huset och det såg ut som "hej, kom och hjälp mig". Jag åt lite och inväntade familjen, sen tog jag med Albin ut och lät David påbörja projekt "hus-röj" innomhus. Men jag gav upp eftersom jag insåg att det inte gav nåt, så jag gick in och fortsatte städet. Vi bestämde oss för Tacos till kvällen och mormor och morfar kom hem och åt med oss, efter maten gick Albin och mormor och kolla på Dora.



Efter maten fikade vi med fruktcoctail och glass och nu har alla åkt hem och vi kollar på Beck.

I morrn blir det mamma-barn grupp igen och kanske en sväng upp till Laila!

Höll nästan på att glömma, Grattis Malin, till lilla Tösen

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack!!!

2009-03-23 @ 11:14:43
Postat av: Anna

Vilket mysigt kort på Albin och Mormorn!

2009-03-24 @ 08:09:35
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0