Mamma-barn!!

Nu sover han gott, min lilla skrutt-unge! Efter massa pyssel, sång, fika, bus och lek.
Jag håller på att samla på mig bilder från mamma-barn gruppen nu för jag tänkte göra en stooor tavla som Desireé ska få sen när det slutar innan sommarn, vad tror ni om det??

Såhär har det i alla fall pysslats idag!



Nu ska jag fortsätta ringa runt till sponsorer och sen ska jag börja med maten så den är färdig när Albin vaknar! I eftermiddag funderar jag på att åka till Gekås, eller så tar vi en liten picknick i trädgården... Får kanske spara utflykten till Gekås till en annan dag, jag jobbar ju bara i morrn och på onsdag, sen är jag ledig! På fredag ska vi i alla fall in och bada (Anna, eller någon annan: Sugna på att följa med?) och sen när David slutat jobba så ska vi åka ner till Malmö och bo på hotell för att ha nära och bra till Danmark på lördagmorgonen för då är det pokallöb i Slottsbjerbyn (sidvagnscross alltså...)


Kommentarer
Postat av: Anna

Neeej, på fredag jobbar ju jag!! Hur e det möjligt!??!

2009-03-09 @ 20:12:18
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0