Nisse...

Vi har blivit en extra i familjen! Nisse, svärfars Leonbergerhane, bor hos oss tillfälligt. Svärfar är sjuk och ligger på sjukhuset och mitt hjärta klarar inte av att veta att Nisse är alldeles ensam i Åkulla hela dagarna, bara någon som ger honom mat och går en promenad om dagen. Han sover ju ute hemma i Åkulla så David har byggt om bakom vårt garage så Nisse har fått en jättefin liten hydda men mjukt golv och upphöjd bänk för mat och vatten.

Jag har sagt att jag gärna har honom här men han kommer inte in i huset! Jag har gått med på att han kan få vara i tvättstugan om det blir kris, men vad vi ska göra med kisarna då, det vet vi inte än...



Nu ska jag kolla Criminal Minds med David och kisarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen att det kommer att gå bra nu.

2009-03-19 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0