Hård dag...

Idag har jag haft en "hård dag", det har vart mycket på jobbet, konstiga saker, konstiga kunder (har badj-vlarna kommit alla redan?) och allmänt förvirrat. Det var hur som helst tok-skönt att få komma hem!

Hemma låg 2 paket och väntade på mig, mina tavlor har kommit, visst är dom fina?? Jag ska bara köpa mig en tavellist och sen ska dom få stå där på väggen och bara titta på mig!





Nu är jag alldeles för trött för någon redogörelse och det hade inte blivit något bra ändå för jag har ju i princip bara jobbat sen sist!

I kväll blir det Grey's Anatomy och sen ska det nanas!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tavlorna var jättefina, men kan de bli nåt annat med en sån söting??!!

2009-05-28 @ 07:25:42
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0