Mysmåndag!

Som vi har myst idag! Det märks att vi vart ifrån varandra mycket i helgen (jag & Albin alltså) för idag har vi myst hela förmiddagen! Tanken var inte att vi skulle vara hemma, men efter vi myst och läst i sängen i morse så ringde farmorn och ville komma förbi en sväng när hon ändå var i byn.

Efter frukosten gjorde vi i ordning lite här hemma, dammsugit, tvättat, fixat med kattlådorna och röjt av, sen kom farmorn och efter det var tanken att vi skulle åkt in till stan men Albin började bli trött så vi stannade kvar hemma, satte oss i soffan och kollade på animal planet, Albin älskar det och jag fick snozat på honom så jag nästan har fått hela helgens dos av gos!

Albin somnade i min famn och jag bar upp honom i sängen så nu ligger han och nanar med båda kisarna bredvid sig i sängen. Jag ska ut och hänga upp tvätten och sen börja med maten så tar vi och åker till Factory Outlet med mormorn i eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va fin han va i HN idag, Albin!

2009-05-20 @ 14:09:29
URL: http://www.annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0