På språng!

Idag har vi vart på språng nästan hela dagen och det har vi mått bra av! Vi har simmat, vart på banken, tankat, lämnat bilder till Milla, handlat på Hajen, vart om apoteket, handlat igen på ICA och lagat en good tacopaj!

Jag är sååå trött, har suttit och filat på ett collage till Varbergs Djurklinik för att dom hjälpte våran Pyz, gjort inbjudningskort till svärmor, beställt massa kort och sånt så jag kommer bara visa lite bilder från dagen som vart...



Tänkte göra nåt sånthär, vad tror ni om det?




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefint collage du har gjort!

2009-05-08 @ 22:37:13
Postat av: Tessan

collaget blev jättefint!! och du... har jag inte sagt att du ska handla på willys ;) jobbar du imorgon?? kanske vi kunde träffas så du kan lära mig PS???? Kramiz

2009-05-09 @ 08:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0