Dåligt med uppdateringar....

...kommer det att bli framöver!

Jag jobbar hela dagen idag och när jag har slutat så är det snabbt som ögat hem och duscha för att åka tillbaka till jobbet och samlas innan vi allihopa ska på julfest!

Fast det blir inte sent för mig, jag ska upp och jobba i morrn på morgonen, öppna butiken klockan halv 7 och sen jobba till halv 4. Hem lika fort då och duscha och göra mig i ordning för på eftermiddagen väntar kalas för kusin Johanna som fyller 30 år!

Det blir inte sent det heller för även efter det ska jag upp tidigt dagen efter, ICA ska öppnas även på söndag...

Nu ska jag och lilleman göra oss klara för dagis & jobb!


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Jag vet hur det känns, men man får blicka framåt tills den dagen man är ledig! =) Ha en bra helg! Kram

2009-11-27 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0