Inskolning!

Första dagen på dagis gick bra! Det var i och för sig bara 2 timmar, jag var med hela tiden (precis som alla dom gångerna vi vart och hälsat på) och det var bara 2 barn till där, men det bådar gott! Vi fick med oss bilderna från fotograferingen, sååå bra dom blev, det var verkligen våran Albin på dom bilderna, jag ska scanna in dom så ni får se, men inte idag!

Vi gick hem till mormorn efteråt och hjälptes åt att fixa lite lunch. Albin var så trött, han nästan somnade i maten så när vi väl gick hem (vid 13) så somnade han gott i vagnen. Jag passade på att städa undan lite, dammsugade båda våningarna och sen var det läge att väcka prinsen. Lina & Olle kom vid 15, vi fikade och barna lekte jättebra, jag fick visat Lina lite photoshoppande och sen åkte dom hem vid 17. Lagom tills dom åkte så kom brorsan och jag fastnade i hemside-träsket så snart kanske min hemsida kan vara på G!

Nu har vi kollat House och jag ska strax gå en trappa upp och nana. I morrn är det mer dagis!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bidde det ingen Albin-bild idag. :-( Hur dags är ni här imorgon?

2009-10-27 @ 22:11:08
Postat av: Malin

Kul att det gick bra! hur många barn har de där sammanlagt nu? som är inskrivna?

2009-10-28 @ 06:43:57
URL: http://femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0