Gamla godingar!

Jag har inga nya bilder att bjuda på dag så jag passar på att visa gamla godingar i stället!

Idag har jag haft en helt crazy dag på jobbet men jag lyckades lösa allt och kände mig ganska nöjd (och lite stolt) när jag åkte hem vid kvart över 2, men då var jag hungrig (inte hunnit med mer än lite vatten sen frukosten halv7...) och ganska trött.

När jag kom hem hade David gjort en helt fantastiskt god potatisgratäng som var helt ljuvlig! Fick slängt i mig en kopp te med innan mamma hämtade upp mig och vi åkte bort till lokalen där vi skulle öva!
Jag har nog aldrig i mitt liv haft på mig så många olika klädesplagg på en och samma dag!

Nu ska jag strax gå och lägga mig, jag har en jättelång dag framör mig i morrn med jobb mellan 10-20 och sen ska jag bort och fota lite på mordevisningen tänkte jag så jag vet vad jag har att vänta på tisdag...

Om någon är intresserad av att komma och kolla så bara säj till (med en liten kommentar kanske...?) så ska jag meddela arrangörerna!

Här kommer då dom gamla godingarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0