Härliga sol!

Idag tog jag och Albin ut cyklarna på förmiddagen och trampade bort till mormorn och sen satt vi där ute på altanen och gottade oss i solen några timmar innan vi cyklade bort till affären för lite middags-mats-handlning.

Än så länge går det lite trögt med användandet av den nya cykeln, han vill gärna ha den gamla och jag gissar att det är för att den går så himla mycket fortare. Det är nog lika bra att vi tar av stödhjulen på den nya och börjar öva på att cykla utan dom!

Efter att vi vart i affären så cyklade vi hem och Albin fick lägga sig direkt. Nu har vi ätit korvstroganoff och även fikat med jättegoda, färska jordgubbar som vi köpte i affären. Albin är fortfarande ute men jag tyckte faktiskt att det började blåsa lite kallt så jag gick in. Pappan borde komma när som helst och sen i kväll är det träning efter en veckas uppehåll och efter det, efterlängtade Grey´s på tv!

I morrn är det jobbe igen men inte innan på eftermiddagen. På förmiddagen ska Pyzen få åka in till frisören...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0