Jobbe...

Om ni undrar vart jag håller hus så jobbar jag. I går, idag, i helgen och på måndag...
Inte så många timmar denna helgen eftersom det är 1 maj men ändå.
Mår jag bättre nu? Njae, jag vet inte riktigt, det är till och från men jag lyckas vara på jobbet i alla fall, sen att jag däckar som en säl när jag kommer hem är väl en annan femma!

Igår hoppade och skuttade Albin när vi skulle till dagis, det var underbart att se! Han höll iofs mig ganska hårt i handen och släppte inte innan han fått massor av pussar, kramar och en fullständig rapport om vem som skulle hämta honom och när! Vi håller på att göra oss i ordning här hemma för fullt nu för idag blir det som sagt mer jobb och dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0