Rabarber!

Helt otroligt vad det händer mycket ute nu! I förrgår när jag var ute och fotade vårtecken i trädgården så letade jag speciellt efter rabarberna men dom hade inte kommit upp och idag när jag stod inne, vek tvätt och kollade ut genom fönstret så såg jag dom!



Åhh, jag älskar rabarber! Det är den godaste paj som finns, så är det rabaraberpaj! Nu ska vi minsann hålla koll på dom och kanske blir det en liten omgång rabarber kräm om någon månad!

När jag ändå var ute med kameran så såg jag att David hade satt in fönster i utbygget!



Det är här jag kommer att håla till och kanske, kanske kan vi börja måla och sånt innan sommar!

Nu ska jag gå ner och ta mig en kopp te innan det är dax att åka till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, har rabarberna börjat visa sig! Måste kolla i mitt land om de syns där.

2010-04-01 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0