Utedag igen!

Vi har en utedag här hemma idag men nu sover Albin middag och då passar jag på att sitta in och vila lite!


David har tvättat pool-däcket med hjälp av Albin (och morfarn innan dom fick igång tvätten...) och jag har planterat, sopat, räfsat och fotat!



Innan middagen så tog Albin sig ett riktigt träningspass på studsmattan och jag skulle både ta kort och filma, det var viktigt!





Medan pojkarna spolade färdigt där ute så fixade jag middag och idag var det ju så varmt och härligt att vi faktiskt satt ute och njöt! Årets första matjesill, men jag och Albin är inte så förtjusta i det så vi tar köttbullar till och David sätter gladeligen i sig burk sill själv...



David stack iväg på ett jobb nu medan Albin vilar och sen ska vi fika, ute såklart!


Kommentarer
Postat av: Tove

Hej!

Måste säga att du tar väldigt fina kort, tar du bara på vänner och bekanta?

Du får gärna maila mig och svara!

Tack på förhand!

Hälsningar

Tove toves@hotmail.com

2010-04-12 @ 20:41:44
Postat av: Tove

Det ska vara liggande streck mellan tove och s:et och även efter s:et, det kom inte med av nån anledning. Anledningen till att jag skriver är att jag och min sambo ska gifta oss och vill ha nån som tar fina kort i kyrkan. Men du får gärna höra av dig!

2010-04-12 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0