Just nu...



Dom skulle bara kolla lite på friidtrotten medan jag gick in i duschen... Så här ser det ut nu när jag kommer ut!

Jag väckte David och sa att han väl kunde flytta över Albin, ta av sig själv och gå å lägga sig i stället, varpå han tittar på mig och säjer "men jag sover inte"

Jag ser det!

Nu får dom ligga där tills jag går och lägger mig så får väl jag flytta på Albin sen men han är tung nu och när han sover är han ännu tyngre...

Idag har vi vart nere i Hamra hela förmiddagen och umgåtts med Anna & Ella. Noa var i skolan och vi åkte hem lagom tills han kom hem med bussen. I eftrmiddag har vi vart i stan och fyndat skor. Albin fick ett par gympadojjor och ett par vinterkänger för bara 180:- tillsammans! Själv köpte jag ett par gummistövlar, vita med svarta blommor på, verkligen skithäftiga, för ynka 200:-! Nu kan svampplockningen börja, jag är redo!

Har nämligen sneglat förbi GIF seconhands gamla lokaler ute vid Lassabacka ett tag och undrat vad där é och nu vet jag, massor med skor!

På hemvägen såg vi mängder med tröskor ute på åkrarna och Albin såg alla, dessutom kom vi precis i tid när koerna skulle in på mjölkning och gick över vägen, även det var ytterst spännande.



När vi kom hem hade grabbarna lite att greja med ute på det nya taket och jag gick in till brorsan och lill-hönan, som äntligen fått ett namn, hon heter Alice!

Tror jag ska passa på att slö-surfa lite innan jag går och lägger mig
 nu när det ändå är helt tyst och lugnt i huset...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0