Ledigt...

Det blidde visst blogg-ledigt i går, men jag höll i gång hela dagen och orkade inte lyfta en fena på kvällen när jag kom hem.

Efter frukosten igår så gick grabbarna ut och jag passade på att röja på Albins rum och i våra garderober. Det blev ett 10-tal bananlådor, 3 stora svarta sopsäckar och en hel del som ska skänkas. Efter att allt var packat och utburet så gick jag lös fullständigt med dammsugarn och dammtrasan. Fram på eftermiddagen serverades det söndagsmiddag hemma hos mor & far så vi gick in och duschade och gjorde oss i ordning innan vi stack bort.

Det var smarrigt och sen bjöds det på fika med mammas goa havrekaka. Jag och mamma fastnade vid släktforskningsprogramen på datorn så David och Albin åkte hem och klippte gräset så länge.

Eftersom det slutat regna så tog jag och promenerade hem på kvällskvisten. Det var skönt men börjar kännas rejält i fogarna. Efter kvällsmaten kröp jag ner bredvid Albin (som låg i vår säng) och kollade på film och bara mös! Lillprinsen somnade ganska snabbt men jag lyckades till och med hålla mig vaken hela filmen (The girl next door).

Nu sitter vi och leker med bondgårdsdjur och jordbruksmaskiner men jag ska ta och knalla över till Gööks nu när dom öppnat och köpa lite bröd eller frallor till frukosten!

I eftermiddag blir det besök hos barnmorskan och sen hos revisorn för vidare instruktioner i löneprogrammet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0