Liten lista...

Du heter: Charlotte

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen

Beroende av: Min familj!

Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad, social ocg pratsam

Stämmer det? Ohh ja!

Vad får du oftast komplimanger för? Komplimanger, hmm, längesen nu men ögonen i så fall tror jag...

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv och inte vara tillgjord!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Fixar du bilderna och text till artikeln?"

Var bor du? I Tvååker, på västkusten

Trivs du där? Ja, har aldrig bott någon annan stans och vill aldrig flytta!

Hur svarar du i mobilen? Charlotte

Vem ringde du senast? Dagis

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att det går bra att komma vilken dag som helst

Antal timmar sömn inatt: 7

Sov du ensam: Nej, hatar att sova själv!

Brukar du komma i tid: ALLTID! Kommer alltid för tidigt, för sent finns inte för mig!

Hur känner du dig nu: Förväntansfull

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit, jeans

Vad tycker du om fötter: Sådär, inte min favvo kroppsdel precis...

Vad saknar du: Fjant...

Hade du en bra kväll igår: Absolut

Favorit dryck på morgonen: Té (just nu, ekologiskt blåbärste)

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 21-23

Är du blyg: Inte direkt...

Sysslar du med någon idrott: Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae, vet faktikst inte

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Stå upp och pinka!

Är du nöjd med ditt liv: Japp, kan inte ha det bättre!

Är du bortskämd: Nää, det tycker jag inte

Vad gör du i morgon: Fotar om det är bra väder, annars röjer jag fortfarande övervåningen...

Vad är det värsta du vet? Falska och inställsamma människor. Djurplågare och alla typer av barnmisshandlare! 

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad är det finaste du fått? Albin såklart!

En speciell dag du minns: När han föddes

Du samlar på: Inget särskilt

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen

När grät du senast: När älskade lilla Fjanten dog för 3 veckor sen...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av våra lån

Vill du gifta dig: JA!

Vill du ha barn: Ja, men 2 räcker, vill inte vara gravid fler gånger...

Är du musikalisk? Lite tror jag

Vad dricker du helst när du är törstig: Alltid vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Inte vad jag kan minnas

Biter du på naglarna: Har alltid gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0