Lugn dag!

Idag har vi haft det hyfsat lugnt. Började dagen med att köra bort Albin till mormorn medan jag stack ut till Bläshammar och fotade 2 söta pojkar.

Det gick fort så jag kunde hämta Albin efter bara 1½ timme och då åkte vi direkt och handlade och började förbereda för middagen. Eftersom jag lovat att hjälpa en jobbarkompis att lägga ut en annons på nätet så körde vi en sväng med bilen så Albin kunde sova gott medan jag kilade in och hjälpte henne.

När vi kom hem så väckte jag Albin och vi hjälptes åt med middagen. I Eftermiddag har vi vart och kikat på kattungar, ljuvliga små varelser som var fruktansvärt kelna och sociala! Brorsan ville ha dom alla 3!


Albin med verkade det som...

Nu är grabbarna ute i regnet och lägger den sista läkten på taket till utbyggnaden, takpannorna kommer nämligen i morrn... Ja, Albin är ju såklart inte uppe på taket, men han vägrar gå in, trots att det regnar.

Nu blir det snart kvällsmat här i huset!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesöta ju! Ville Coffe ha nån av dom?

2010-08-17 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0