Prickig!

Som en prickigkorv är jag på benen idag... Det var mysigt i skogen men myggen åt nästan upp mig! Från gummistövelkanten och till knäet har jag ca 20 myggbett per ben, runt om...


Jag har inte haft så ont av det i natt och jag är ganska bra på att låta dom vara så för enkelhetens skull får det nog bli nåt som inte sitter åt på benen och kan börja klia.

Jag hade packat ner myggmedlet men när vi väl kom upp i skogen så tyckte inte mamma att jag skulle ta nåt eftersom det stod på paketen att "gravid & barn bör använda med stor försiktighet". Jag ska inte heller ha tights på mig nästa gång, utan dubbla lager jeanstyg!

I morse frågade Albin om inte vi kunde cykla till dagis, och visst kunde vi det! Det var helt underbart!
Idag skulle jag haft en fotografering men den lille pojken belv sjuk så jag ska ta mig ann bilderna som jag tog i söndags, men först ska jag in och möta upp min man för ett litet ärende på stan.


Kommentarer
Postat av: IDA-Blivande mamma

Visst va det fint =)

Kommer bli toppen i vagnen eller som lekfilt på golvet.

Tror allt att den kommer ligga överst i vagnen som ett prydnadstäcke.

Jag älskar de "gamla" färgerna eller snarare retro färgerna eller va kallar man dem?

Kram

2010-08-31 @ 11:47:13
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

fy för mygg!

2010-08-31 @ 13:39:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: IDA-Blivande mamma

Tack jag tog den förra hösten =)

Men det ser exakt likadant ut där nu =)

2010-08-31 @ 19:46:43
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0