Tjuvkik...

Jag fick den nya PartyLite katalogen på posten i går och har knappt kunnat slita mig!
Nu tänkte jag bara bjuda på en liten tjuvkik av vad som ska komma i höst/vinter!




Vad säjs om dofter som
Pepparkaka
Kryddig äppeldricka
Äggtoddy med kaneltvist
Vintermorgon
Friska löv
Söta plommon
Harmoni
Arktisk oas


Normalt håller jag inga visningar längre eftersom jag inte köper in några nya produkter men jag ska ha en liten, liten visning hos mamma i september så om någon är sugen efter att ha kikat in på
PartyLites hemsida, hör av er!


Kommentarer
Postat av: IDA-Blivande mamma

Jag älskar ljus det är det härligaste som finns på hösten =D

mys

Jag får allt vänta med att göra en beställning till dig så jag ser hur tv rummet blir =D

2010-08-28 @ 17:57:39
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0