Ammat...

Jag har ammat i princip hela kvällen och jag har precis fått "halat" ner lillebror en bit så jag får plats med den bärbara datorn i knäet oxå. Han har inte fått någon ersättning mitt på dagen idag och det kan ju vara därför men jag vill minnas att Albin oxå var sånhär på kvällarna när han var liten.

Vi har tagit in granen nu i eftermiddag men som sagt så satt jag bara i soffan och ammade hela tiden, pojkarna fick klä själva medan jag satt och tittade på.

Innan lillebror började pirka så förjordat (jodå, jag googlade stavningen...) så fick jag i alla fall gjort undan all bokföring, lagt in alla fakturor, betalat, kört lön, fixat skattedeklarationen och satt in alla papper! Dessutom fick jag ordnat alla mina egna räkningar, lagt upp föräldrapengen, ammat, lagat mat och vart lite social med Björklund som kom och hälsade på en sväng.

Nu går inte lillebror med på detta mer så det får bli allt för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0