Bidde inget...

Nää, det blev inget långt inlägg idag heller.

Båda mina killar här hemma har vart helt hopplösa idag och jag är helt slut!
Lillebror har inte kunnat ligga och sova själv en endaste liten stund idag utan vi har fått bära, vyssa, hålla, mata och så fort man försökt lägga ner så har det blivit skrik i panik.

Albin har vart helt otroligt jobbig han oxå och bara krånglat hela dagen! Som tur va kom David hem vid halv 2 och då satt jag fortfarande med lillebror som var helt otröstlig. Pappan fick fixat fram mat (som vi hade att värma) och sen fick vi äta i omgångar.

Martina & Molly har vart här och hälsat på hela eftermiddagen och även hon har fått gått omkring med lillebror så jag fått fram lite fika i alla fall. Det är alltså 2 otroligt trötta föräldrar här hemma i tv soffan nu och jag hoppas på bra sömn i natt så snälla ni, håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men då,undrar vad som var på tvären med gossarna i dag då? Håller tummarna för en lugn natt, för annars orkar ni kanske inte med uppesittarkvällen här hemma.

2010-12-22 @ 20:26:52
Postat av: Angelina

Ja jag hoppas oxå ni får en lugn och skön natt !! Sömn e ta mig tusan A och O för att orka !!

2010-12-22 @ 22:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0