Ingen novemberbebis i alla fall...

Det bidde ingen bebise i november, som jag hoppats på...

Idag är det den första december och jag är fortfarande hemma, utan minsta känning. Däremot är huvudvärken gräslig så jag ska ringa till BM idag och kolla läget lite. Natten har inte heller vart någon höjdare tyvärr och igentligen hatar jag ju när det bara blir gnäll i bloggen men varken huvudvärk eller foglossning är någon höjdare.

Jag har vart vaken större delen av natten och det är framför allt på höger sida som det gjort ont. Hur jag än har legat så har det värkt nåt fruktansvärt! Vid 4 var Albin uppe och gick på toa och sen kom han in till oss men jag bad honom snällt att gå tillbaka till sig för det gick inte att ha honom bredvid mig, jag kunde inte alls ligga bekvämt och han verkade inte bry sig, utan lommade iväg och somnade på direkten!

När David gick upp hade jag fortfarande inte somnat om och det lyckades jag aldrig med efter det för sen kom ju Albin vid halv 7 och så myste vi lite i sängen med båda kisarna innan vi gick upp och eftersom det då äntligen var december så var det ju dax att öppna kalendrarna!



Nu ska vi iväg så jag får fortsätta uppdateringen lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0